fredag 11 mars 2011

Fjärilen har landat på min rygg!



Vårens måste plagg Biketten! LOVE! Jag gick upp till 3 i storlek och är nöjd med det för jag vill ha den som jacka kunna knäppa den och kunna ha mer under än jag har på bilden (en Chrystalis) Denna kommer att bli välanvänd älskad ochdefinitivt kvar i min Mollyrob! Wilma som flyttade med från Californien är storlek 2 och kunde gott varit en 1:a men det gör inget för hon blev bra lite oversize med.

Det riktigt lyser om mig idag... (fniss)

I morgon tar jag en buss till Kista-mässan för lite Rum och Trädgård, har inte jättehöga förväntningar för det brukar inte vara jätte mycket men tänkte hinna gå en sväng på Kista Galleria med innan återresan. Det är smidigt med bussresor, dock gissar mitt lokalsinne att Barkaby outleten inte kan ligga långt därifrån men att det inte funkar att promenera... Dit får resan gå en annan gång. Det är ju dessutom snart den "riktiga" trädgårdsmässan i Älvsjö!

2 kommentarer:

  1. Så härligt i solen! Perfekt med en fjäril..

    kramar

    SvaraRadera
  2. Åh jackan är verkligen jättefin. Nästan så jag sj vill byta upp min från 2008. :D

    Ha en fin lördag!

    Kram
    Erika
    erikaeveryday.blogg.se

    SvaraRadera