fredag 16 september 2011

Loppisfika i Arboga!


Igår var det ledig dag och min mamma ringde och ville fika! På cafe Stadsgården i Arboga kan man sitta i gamla roliga möbler bland massor av antik och kuriosa även lite nytt, kläder från Love Forever lite Lisbeth Dahl och smycken från Mollykända Unica! Jag gillar konceptet skarpt!



 Mina fynd för dagen kom från Kuriosaboden där mycket saker blivit adopterade genom åren! Tror att jag inredde min första lya med möbler därifrån!
Jag skulle inte ha något men en hatt "pinne" och en stor härlig hattask med lappar från svenska amerikalinjen för sammanlagt 300:- kunde inte lämnas kvar kände att chansen att de finns kvar vid nästa besök var noll och jag har ju samlat på mig en del charmig walk in closet inredning under sommaren!


2 kommentarer:

  1. Hej!

    Fina fynd, helt i min smak och vad skoj att inreda en klädkammare med fina fynd.
    Mysigt ställe du visar förresten, kanske en blivande höstutflykt.

    Kram från Eva Solid

    SvaraRadera
  2. Kul att se att du varit på utflykt till min stad! : ) Visst har de massvis med fint på cafe statsgården! Underbar!!

    SvaraRadera