onsdag 1 december 2010

Bitande vinterkyla

Hu vad kallt det är ute nu... Men så vackert det är! Sambon är irriterad över att jag inte tar in trädgårsdmöblerna på vintern men jag tycker de pryder sin plats året om (de i trä är inne)

Var och hämtade en grå Flanell Check dress hos DHL den saknade skärpet, något som man så här efteråt ser på säljarens bild att det inte är där men det är inte nämnt i texten och huvudbilden är Odd Mollys produktbild med bälte. Jag blev så besviken... Både på säljaren och på naiva mej som alltid tror att saker ska vara perfekta...

2 kommentarer:

  1. Jättevacker vinterbild.

    Trist det är med säljare som gör så! Jag har också hamnat i sån situation och när jag påpekade att en sak fattades så påstod säljaren att jagsett det på bilden, och köpt den för att sen försöka pruta på priset. Fy så förolämpande. Så jag bara gav upp och lät det vara. Trist. Sånt får en ju att inte vilja handla mer på tradera :(

    Hoppas att det går att fixa med annat bälte så att du blir nöjd ändå.

    Kram från V

    SvaraRadera
  2. Sånt tycker jag ska stå i auktionen! Tradera blir bara värre och värre:(

    SvaraRadera