söndag 19 december 2010

Jul i Saloon?


Sommarens saloon dress blir en fin vinter och julklänning tycker jag! Köpte en blå i våras min absoluta favorit när bilderna kom förra året. Det blev retur av kvallitetsskäl men den ville inte lämna huvudet... Sen hittade jag en på tradera för 700 och tyckte det var rimligt pris. Tyvärr var den för liten trots att jag ju provat förut... Den blev såld (med rejäl vinst) så nästa en 3:a unnade jag mig att betala 900:- för ; ) Det känns bra för hållbarheten att den har lite space! Senare snubblade jag över en röd med så nu bor det dublett av saloon här... Har inte förstärkt dem (ännu) men båda exemplaren är helt OK och båda ser bättre ut en den första besvikelsen i våras...

2 kommentarer:

  1. Den är så fin. Röd och julig.
    Kramar och ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Den är så fin. Röd och julig.
    Kramar och ha det gott!

    SvaraRadera