torsdag 6 oktober 2011

: )


 Kamerastativ och telefonen i örat pratar med min mor hon skulle bara veta vad jag gör... (eller att jag sedan lägger ut bilderna på internet!)

Måste bara visa bilderna som låg kvar i kameran sedan jag provade Burning woman dress på den guldgula stubbåkern. Nu är den "uppgrövlad" och lerig, höstplöjning pågår...





Kanske blir det fler klädfotograferingar i helgen det är dagsljus som gäller för OK bilder hos mig. Har faktiskt ett par nykomlingar från tradera hängande här. Å skönheten ovan den hänger framme så jag kan se och känna ofta ofta!

8 kommentarer:

  1. maaaaan vad fin du är i klänningen! Sitter som ett smäck. Jag tror jag ska börja spana efter en sån och drömma...:-D

    kramar

    SvaraRadera
  2. Så himla fiiiiin! Skulle inte säga nej till en sån :-)

    Kram

    SvaraRadera
  3. You are a true beauty in that dress. Wonderful photos!
    Kram,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
  4. Åh vilken dröm! Den sitter bara såååå perfekt på dig.
    Kram

    SvaraRadera
  5. DU är ju helt underbart vacker i denna drömklänning, och klart att du ska stå ute på åkern:)Härligt!!

    SvaraRadera
  6. Åååå du är dösnygg i den! Mer bilder!!!

    SvaraRadera
  7. Åååå du är dösnygg i den! Mer bilder!!!

    SvaraRadera