söndag 30 oktober 2011

Fick en uppenbarelse... (i ren sekt anda)


Igår fick jag för mig att jag skulle ta en sväng till Lindex i Köping. Jag hade en sån där trevlig club-check och trode att de kanske hade den där fina tröjan kvar som jag var sugen på att prova...  Den var slut för länge sedan förstås Jag passade dock på att köpa diverse på avdelningen med smink osv så checken blev nyttjad.

Mitt emot ligger min närmaste Molly återförsäljare Känsla och Smak å jag tänkte förstås in å klämma lite där med...

Tro det eller ej men det var min första irl koll av höst och vinter med undan tag av en liten koll av det första i Stockholm i somras.
Fick en liten chock över att det satt en skylt på dörren med texten 30% på all Odd Molly. Jag hade ju ingen tanke på att handla något...
Naturligt vis blev det provning av någta plagg! Å en fin fin velourklänning som jag blev förtjust i redan på några tidiga bilder i någon dansk webshop fick följa med hem. Det känns bra att få anledning att handla av de lokala butikerna ibland, jag uppskattar ju att gå där och känna på kvallitet osv.

En bra dag för en tur till en annan del av Köping med andra ord...

Tro det eller ej men denna och två par LK strumpor från Deepfling är allt som handlats ur höstens och vinterns kollektion (nu är jag väl totalt utesluten ur sekten...) Dock har tradera ju fyllt garderoben istället!

Han med en sväng på plantskolan med 50% på rosorna. Det fanns många fina kvar men jag höll mig... Jag var inte särkilt sugen att gräva helt enkelt...

1 kommentar:

  1. Kul med %-shopping! Fast du får nog speeda upp shoppingtakten om du ska vara kvar i sekten ;-)

    Kram kram

    SvaraRadera