lördag 2 juni 2012

Lättklädda damer?


Jag skulle så gärna ha en naken dam i min trädgård! Egentligen ganska sjukt, men jag tycker ju att dom är så fina! Har faktiskt varit en sväng till plantmarknaden och tittat på dom i dag igen - helt oplanerat!
Sambon kom med den brillianta iden att vi skulle på auktion en riktig bonn-auktion på landet lät ju kul! När vi kom fram så var dock utbudet sämre än på tippen så vi tråcklade oss ut från den smala grusvägen och hamnade på Plantmarknaden i Lindesberg i stället med ett nytt rosinköp och en födelsedags räkmacka på fiket istället! 

Ja ett år äldre har jag blivit och aldrig ska man sluta att förundras var är sommaren knappt plusgrader i början av juni det ska ju vara trädgårdsfika i syrenbersån vet ja!







PS Lövhult heter dagens ros....

2 kommentarer:

  1. Grattis!!
    Syrener ja, frosten nöp till min så det blev knappt hälften så många blommor som det brukar vara.

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Grattis! Och nu blir jag lite räkmackesugen. Får nog bli en sväng till Plantis snart! Kram

    SvaraRadera