fredag 30 november 2012

Blinka "lilla" stjärna där...

Köpte en ny stjärna från Watt&Veke på mellandagsrean förra året, jag har spanat på modellen länge men tyckt att den var för dyr... Tyvärr är ju papper ganska lätt att förstöra... Nu i år finns naturligtvis en ren kopia på denna hos bland annat Ica för 199:- ganska typisk :-)

Den kändes aningen stor i mitt lilla köksfönster, hissgardiner blev hissad på Max men det duger! Nu kan det vara första advent här!

Lite blomköp har jag också fått till en första omgång! Rumsgranen finns kvar sedan förra året, ett ekonomiköp alltså! Ska nog köpa en stor om jag hittar för denna verkar härdig! Den har bott i min mörka hall och fått minimalt med skötsel vill jag lova! (Jag är inte så snäll mot mina krukväxter... På sommaren brukar de bli helt glömda...) Trevlig helg!

1 kommentar: