torsdag 1 november 2012

Samples på Barkarby och bilder hos Odd Molly

Ja ha redan mer samples på Barkarby... Önskar att mejlet komit lite tidigare nu jobbar jag så det är inte utflyktsläge denna gången. Nå väl ganska nöjd är jag allt fortfarande sedan sist men jag fick allt lite blodad tand! Klockan 11 slår portarna upp och ni som åker dit fotografera för jag är nyyyyyyfiken!



Sen var det ju produktbilder på Odd Mollys sida med! Gissar att det kommer att bli förhandsbokningar snart då! Kläderna har jag ju tjuvtittat på - även om det är flera saker jag absolut inte känner igen, nu är jag nyfiken på priserna! Vill helst inte bli förälskad i någon 10 000-kronors kofta!




2 kommentarer:

  1. Grandmas coaten i den färgen har jag också som favorit :-)
    Mycket fint denna våren :-)
    Mvh Maria

    SvaraRadera
  2. Gillar att den inte är knälång på korta mig dessutom!

    SvaraRadera