lördag 15 december 2012

Förälskad i en webshop - julklappstips!

 
Det började med den här som jag snubblade över förra veckan... stor tung och nedsatt från 800:- till 89:- Klickfingret halkade... sen blev jag liksom förälskad i allt i webshopen Glas porslin bestick kuddar ja massor med fint, prisbilden är lite varierande finns både dyra och ganska billiga saker och massor av fina julklappar (åtminstone i min smak)


Till följd av deras julkalender har jag inte mindre än 3 paket med julklappar på väg hit nåja någon är till mig själv eller föresten nya bestick kan jag väl slå in til Sambon(den) -Eller? Varje dag finns något nytt fint med rejäl rabatt, under lucka 15 gömmer sig dessa
 
Oscar&Clothilde levererar dessutom snabbt och fraktfritt, utan nedre fraktgräns vilket jag gillar skarpt! (Nu låter jag sponsrad men det är jag inte, inte ett dugg!)


Jag tycker att det finns gott om bra julklapps tips om man tar sig tid att titta runt- tips till stressade tomtar som just kommit på att de förträngt att svärmor, faster Stina eller kusinen kommer förbi vem behöver inte snygga salladsbestick liksom?!










PS. Här har det varit tyst en vecka ibland tappar jag bara lusten men den brukar komma åter så hav förtröstan, jag kommer åter!

4 kommentarer:

  1. Oj så mycket fint. Tusen tack för tipset.
    kramar

    SvaraRadera
  2. TACK för tipset...perfekt för den stressade och dessutom sjuka tomten=))
    Kanonfina julklappar är införskaffade...
    Hoppas att du har en bra helg<3

    Änglakramar Maria

    SvaraRadera
  3. Superfina saker, fjärillyktorna är som klippt och skurna för Paradiset och därför shopsade i detta nu! Klem

    SvaraRadera
  4. Kul att fler gillade tipset! Det finns galet mycket julkalender med rabatter i webshoparna, jag försöker låta bli att titta så mycket som möjligt snart blir det väl mellandagsrean!?

    SvaraRadera