fredag 21 december 2012

To go totaly Förvarings banans!

Jag hittade House Doctors fin fina lådor på rea hos Rum21 och fick lite förvaringsmani... De hade TRE fina erbjudanden och det gick att kombinera så min hög med 14 boxar kostade straxt under tusenlappen, mycket pengar för papplådor kanske men jag bestämde mig för att det faktiskt inte är gratis med förvaringslådor på IKEA heller, Å dessa har jag smygtittat på länge! Boxarna säljs fortfarande till halva priset och 100:- rabatt koden vid köp över 500:- gäller till 31/12 men erbjudandet med en förpackning boxar på köpet, vid köp av House Doctor varor över 1000:- är slut.

Om du spanat på dessa så är det fortfarande ett bra tips, fraktfritt är det med...
Å Rum21 har mycket annat fint i sortimentet... Jag känner att det kan bli fler besök i den webshoparna!





3 kommentarer:

  1. De lådorna blev jag riktigt, riktigt sugen på!! Superfina och jag tänker till all tejp och band som jag samlat på mig. Klem

    SvaraRadera
  2. Ja erkänner snabbt att det är pyssel som ska i mina har jag tänkt färger, garn, band, vackra papper -jag är en hamster på sånt och jag är ute efter någon strategi för att göra det smidigt att pyssla lite oftare. Sen har jag ju lite Walk in closet cravlings med och det vore inte tokigt att fylla boxarna med skor och accesoarer heller... Koden XMAS21R ger 100;- rabatt vid köp över 500:-...

    SvaraRadera
  3. Hahaha jag är också helt låd (och plåtburks) galen. Undrar om jag ska våga titta in där?
    Kram

    SvaraRadera