onsdag 16 januari 2013

Fotobok - Det gör vi om!

Jag gjorde fotoböcker av korten jag tog när min bror gifte sig i somras. Eftersom det var så kul och det blev ju liksom proffsigt så petade jag ihop en med blandade bilder från 2012 med. Jag rekommenderar verkligen att prova för det var kul och lite kreativt att välja bakgrunder sidlayout osv. Gissar att fler än jag sparar mängder av bilder i hårddisken eller så där man knappt hittar dom och där man sällan njuter av sommar värme en grå vinterdag. Jag ska absolut göra om detta kanske även bakåt i fotomapparna. Jag har använt Icafoto - de hade ett bra erbjudande, men det är säkert en marknad värd att jämföra - fotoboksbranchen.















 
Lite konstigt blir det när man tar kort på kort!

2 kommentarer:

  1. Kolla här kanske kan vara något för dig...
    http://fotoklok.se/gratis_fotobok

    SvaraRadera