lördag 2 februari 2013

Hiss eller diss...

Jag köpte en sån här liten rocking chair top av "jag vill ha sol" - traderas trevligaste säljare lite före jul... Jag kan inte säga att jag föll som en fura direkt den får nog säljas om blev domen men så kom jag på att jag skulle vänta tills jag köpt det där linnet jag skulle rea shoppa och nu med linnet i hamn så tror jag att gungstolstoppen får bo kvar på prov... Eller vad tycker ni som har den är den en hiss eller diss? Vad har ni till era? Jag gillade denna kombinationen men känner mig lite halvklädd-kassler... Kanske känns det heltperfekt i vårsolen?

Tyvärr är bilderna kass... Sorry!





6 kommentarer:

  1. Jag har den i powder och älskar den. Brukar ha Suitheart minidress under.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har du klipptbort lapparna? De stör mig....

      Radera
  2. Har den i powder och tagit den i större storlek än jag behöver just för att minimera kasslerkänslan. Minidress eller minigown under/K

    SvaraRadera
  3. Jag har verkligen svårt att bestämma mig för vad jag tycker om den skulle antagligen trivas bättre med en något oversizad ska prova den ett tag till innan jag bestämmer mig om den får bo kvar!

    SvaraRadera
  4. Jag förstår att du tvekar...inte ett helt enkelt plagg att använda men kanske finner ni varandra efter några provningar :-)

    KRAM

    SvaraRadera