lördag 23 februari 2013

Småshoppar lite...

Lagerhaus har fraktfritt i webshopen i helgen, passar på att småshoppa lite till presentinslagningslådan, gillar att kunna vara lite kreativ när det är paketinslagning på gång men de där rullarna är bra tråkiga att släpa på genom stan... Piffiga paketsnören har de med! Lite cupcaketillbehör slår jag till på med små söta vimplar och dessa blomformarna vill jag ha fler av!

 
Jag gillar de lite mindre cupcakeformarna det blir liksom lagom att äta sen och råkar man baka flera sorter så kan man smaka 2! Lagerhaus har även en bra plåt för dessa så den ska jag leta upp i webshopen...

PS koden Lagerhaus10 spar du desutom några kronor med DS

 
Prinsesspaket (dagen till ära) Grattis Estelle! dessa fick dock prinsessan Maja i måndags!

1 kommentar:

  1. Visste inte de hade en webshop. Jag ska lätt dit i veckan, har storbak på gång till nästa helg. Fina saker du shopsat, får man någonsing för mycket sån´t? Klem och fin lördagskväll

    SvaraRadera