fredag 22 oktober 2010

Blue velour - En sen dagens!

Blev förälskad i min frill dress i Royal velour... Mina ganska nya velourplagg har turats på jobbet på sistone! Hittade en blå på tradera med utrop 699:- slängde in ett bud direkt på auktionen, döm av min förvåning då ingen mer bjöd. Det blev köp av något som jag gillar men inte alls hade planerat att köpa två av på en månad eller så!

Frill dress
Smallville cardigan
Clarks
Massor med löv som ska krattas...

Hämtade mina nya Clarks stövlar beställda med en 50% check i går - jätte nöjd ska visa dem mer sen. Scarfen är gammalt arvegods efter mormor säkert sparades den till påskkärringar men jag tycker om den! Levis jeansen kommer från en 50% :are på Ellos i somras!

Kanske blir det en "bloggspegel" i helgen, armarna räcker inte till... Men jag vet inte riktigt hur anonym jag vill vara... Kastade in en siluett i motljus tills jag bestämmt mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar