fredag 11 mars 2011

Delivery completed

Mina finingar är hemkomna efter en lång utlandsresa till varma Californien! Behöver jag tillägga att den ena fick tillbringa natten ute i snöglopp?!

var till Smultrongården och provade koftor i går, Ingen fick följa med mig hem men Eloise i powder ock LK pointell i hallonrött har en plats i mitt hjärta! Begonian är jag lite fundersam på Den ska jag prova igen innan hiss eller diss! Smultrongården hade den i en underbar ljusblåfärg som jag gillade i alla fall. Jeansen fick en dreggel-attak de med, jag gillar dom skarpt! Problemet är att de korta är lagom som långa jeans på mina benstumpar men det är å andra sidan inget direkt problem för jag gillade de korta bättre än de långa!

Den underbara SneakPeak katalogen med höst bilder låg framme och fick sig ett par genombläddringar De jeansen med de röda rosorna ser urläckra ut (och den grå jackan och, och, och)

Inget fick följa med hem vilket var bestämt redan från början men Eloise hon finns i mina tankar!

Återkommer med fler bilder på nykomlingarna!

1 kommentar:

  1. Sneak sneak.....är den en .....wilmaaaa?
    Så kul!
    Ser fram emot bilder!!
    kramar!

    SvaraRadera