onsdag 2 mars 2011

Höst bilder här med, men jag längtar bara efter kläderna...

Ja ja jag vet att alla visat dessa bilder men jag kan inte riktigt låta bli!


Vilken sötnos! Tyckte att jag såg en fin plånbok på någon bild med!


Rosenkelim mattan fick gärna bo i mitt vardagsrum!



Några fina ur lookbook: Jeans med rosor! Är det en sjal med de fina fransarna? Om jag börjar spara nu kanske jag har fått i hop till fåret till vintern! (Kanske blir det aldrig mer kallt?)





 Sist men inte minst´... Bilderna som jag går igång på riktigt ordentligt! Luktar Living Tenfold och andra gamla godingar! Jackan ser ut att vara min min min bara min!


1 kommentar:

  1. hej
    Just den jackan har jag definitivt också fallit för pladask samt även kjolen och det som sticker ner under jackan/kavajen. (på bakifrånbilden)
    kram

    SvaraRadera