söndag 29 maj 2011

Nyfiken i en strut och hjälp behövs...

Tänk vad nyfiken man är längtar så efter sommarvärme men dreglar över Odd mollys bilder Pack shots på hemsidan... Vad kommer kollektionen heta? Någon som vet?

Måste bara lägga in denna igen...


jag är i behov av hjälp! Mitt picassa album är i det närmaste fullt och jag har ingen aning om hur jag förminskar mina bilder... Kan man förminska dem som redan är publiserade? Jag vill inte ändra kamera inställningen för det orkar jag inte fippla med mellan fototillfällena.


Den här mini pense'n köptes på 2:a sortering på plantmarknaden i Linde för ett par veckor sedan 5:- var den väl värd efter lite kärlek tog den sig fint! Jag satte ett gäng penseer ensamma i terrakottakrukor i våras de är fina nu i grupperingar på trappen det ska jag göra om ett annat år med. Tror att de kan glädja länge och ser någon risig ut så är det bara att klippa ner och ställa undan just den ett tag. Och gamla lerkrukor är ju underbart vackra i sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar