torsdag 29 juli 2010

Rea igen... Skulle bara titta efter en grisbjörn


Sambon skulle hämta några skruvar till bilen och jag lyckades få det till en tur förbi Smultrongården... Det går fort sa jag -ska bara se om de har några grisbjörnar!


Post Fire Dew under uppackning!



Jag visste ju att de hade rea men det var BRAK-rea! Det tog lite längre än fort kan jag säga, fast jag verkligen ansträngde mig! 50-70% Massor som jag ville ha Fick med mig lite bas plagg från Cream och Container leggings och en långärmad top och en Molly hem...




PS I kväll har Blues dress och jag varit på räkfrossa...

3 kommentarer:

  1. Vad roligt att du fick fynda lite :) Är inte du sugen på Mollyträffen som vi skall ha på Smultrongården den 28 augusti, kika in i min blogg för anmälan om du är sugen!
    http://skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com/
    Kram Heléna

    SvaraRadera
  2. Synd att dom inte har öppet på söndagar på Smultrongården. Vardagarna är ju helt omöjliga eftersom jag jobbar till 18, jobbar varannan lördag också. Söndagsöppet please! Är det en x-stitch i påsen kanske?!

    SvaraRadera
  3. X-stitch du sa
    X-stitch det va!

    SvaraRadera