fredag 30 juli 2010

Sprang på en riktig dunderrea!

I onsdags eftermiddag var jag snabbt på språng över stan i Örebro i mina älskade Calou!







Jag småsprang intet ont anande över stan skulle ta en snabb koll i Noa Noa-butiken, Heaven och CE men jag mötte denna skylt i dörren...



Massor med fint som vanligt på Noa Noa och 70% är ju effektiv rea!












Denna klänning med tillhörande underklänning fick följa med mig hem -Älskar Noa Noas alla söta detaljer! Vet dock med mig att jag är dålig på att sedan få på mig och verkligen använda super romantiska plaggen och hängde tillbaka massor av finfina plagg!


Ett par underbara T-strap skor och en ur läcker turkos sidenscarf var nära att få följa med ochså men jag besinnade mig... (Men ångrar det som vanligt)

1 kommentar:

  1. Ja men va fint det sitter på dig. Den färgen är en av mina favoriter.

    Kram

    SvaraRadera