tisdag 27 juli 2010

Reashopping i en annan del av Köping
















Halva priset och jag hängde på låset när de öppnade...
Förutom dessa tre även en Tenfold Knit i Almost Black och Angelou dress i Chalk med marinblå brodyr
-TVÅ stora påsar!



Klänningen provade jag samma dag som den kom i butiken, det var snöstorm och halvt omöjligt att tro att det skulle bli sommar! Nu ett halvår senare fick den äntligen komma hem! Tänk att den hängt där och väntat på mig så länge!
Angelou gillade jag skarpt när bilderna kom men den har jag helt glömt bort att jag ville ha den till idag!

2 kommentarer:

  1. Fy vad jag blir sotis på Blues Dressen! Tenfolden i almost black finns också på önskelistan. Fanns det mycket kvar eller köpte du allt;)

    SvaraRadera
  2. Det fanns en hel del faktiskt, Fick min mor att köpa en LK i rouge (3:a annars hade hon inte fått den...) Fanns Flera tenfold röda och svarta 3:or Bluesdressen var ensam dock. Angelou fanns även i svart ångrar lite nu att lag inte tog den istället för den hade kännts mer användbar i höst

    SvaraRadera