onsdag 10 oktober 2012

Luftar shoppingkassen!

Jag var tvungen att föreviga måndagens shoppingäventyr så jag hängde allt på torkställningen i går innan mörkret slog till helt... 10 fina mollysar för 3000:- när har jag lyckats med det tidigare?
Ska erkänna att två av dom nog spricker om jag andas men jag kände mig lite syinspirerad av finaste Lingonet så de fick åka med ändå! Trots massan av vackra plagg så hade jag nog kunnat plocka med mig minst lika mycket till om plånboken velat och bärhjälp funnits!

En scarf Dalani tror jag den heter i lila med orange fransar ångrar jag bittert att den inte hängde med så om någon av misstag köpt en sådan ställer jag gärna upp och adopterar!

16 kommentarer:

  1. Åh så mycket snyggt....förstår att du är nöjd!!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Ja, vad ska jag säga? .) grattis till tusen för fina fynd.
    kramar

    SvaraRadera
  3. Wow! Massa Grattis till kanonfina fynd!

    SvaraRadera
  4. Jag är nog lite hög på shopping fortfarande! Kramar!

    SvaraRadera
  5. wow! indy dress och 2nd hand brand new dress är fantastiska! Kram

    SvaraRadera
  6. Vad fick du betala för Indy dress och Excess dress?
    Mvh Viktoria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om du inte får på dig Indy dress vill jag köpa den!!
      min mail: rojven@hotmail.com
      Mvh V

      Radera
    2. Inget är till salu men håll utkik på Tradera där vimlar det av provkollektionsplagg nu!

      Radera
  7. OJ!! Här hänger väl typ alla de snyggaste klänningarna som Odd Molly någonsin gjort. WOW!! Vilka fynd :-) Du får helt enkelt banta dig i de som sitter för tight ;-)

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vilken mängd fina plagg det var fw 09!

      Radera
  8. wow säger jag också, inte ett plagg som är fel bland dem inte! Stort Grattis, Klem

    SvaraRadera
  9. Helt grööön av avund! Så mycket fint! Grattis till allt fint! =)

    SvaraRadera
  10. Mycket snygg shopping det där:)
    Kram

    SvaraRadera
  11. Herregud vad du har fyndat! Gratulerar:)

    SvaraRadera