torsdag 25 oktober 2012

Önskelista från Old Molly!

Efter alla fantastiska fynd på Barkarby och några även från Gällstad så listar jag ändå min topplista av önskemollys!
 
 
1. Den fantastiska skinnjackan

 
2. Alla julars drömklänning! (2:a eller 3;a)

 
3. Melton jackan i grått (2:a eller 3:a)

 
4. Wild Child dress i royal

 
Å så Royal drömmen scarf scarf som jag vägrar betala över nypris för och därmed alltid blir utan!

Snälla Old Molly tomten dessa vill jag hitta i säcken!
(Om någon mot förmodan skulle ha någon av dessa tillsalu så tipsar jag gärna tomten! mejla isåfall med pris till soffipropp1975@hotmail.com)

Vad önskar ni av Old molly tomten? En liten bloggutmaning kanske?

1 kommentar:

  1. Åh julklänningen får gärna bo hos mig också....
    Så synd att förra årets Bakers Cross dress inte kom i rött!
    Kram Titti

    SvaraRadera