tisdag 9 juli 2013

H&M shopping

"Fick" paket idag från H&M måste visa innehållet för jag tyckte så mycket om det!

En spetsklänning som jag bevakat ett tag (och det var det värt) Jag hittade den på webben av en slump den fans bara kvar i 34... Jag la den i varukorgen i appen och sen in och kolla några gånger om dan den dök upp i diverse storlekar å plötsligt i storlek 38! Med en 25% check trycktes köpet igenom ;-) jag tycker att den är helt ljuvlig, satt tidigare idag och velade med chiffong-dress i OMs webshop men jag tycker att denna är minst lika vacker (passar en brud till och med)


några vita vaser som jag ska komplettera med ett par från IKEAs Salong-serie till en fin grupp


Och ett par Logg chinos i det ljuvligaste tyg och i skön linnekänsla - älskar dom redan!


Sen var jag ju tvungen att köpa några till av favorit linnena, även dom Logg, dessa har jag en stor hög med jag använder dom under varje dag ordinarie pris 79:- 40:- på rea och jättebra kvallitet jag vet att de lästa jag har är 6-7 år men jag ser ingen skillnad vilka som är gamla resp. nya trots att de äldsta måste vara tvättade hur många gånger som helst...


Ja å lite krafs... Något glitterpuder som enkom kom med för flaskan... (Det är jag i ett nötskal) en borste till solpudret (bra när man inte gillar att steka sig) ett John Deere-grönt nagellack (20:- var lagom) och lite billig smet (jag slösar på det mesta men handlar sällan dyr hudvård-vilket kanske syns ;-)

Kan även tipsa om att det finns massa fin heminredning bland nyheterna på sidan dödskallar och rosor i ljuvlig förening! Tyvärr är jag inte så svag för skallar men många andra är ju! Å HMhome är väldigt mycket kvalitet för pengarna i allmänhet!

1 kommentar: