fredag 12 juli 2013

Oscar&Clothilde igen...


Okej jag vet att jag älskar att fynda och att rätt pris absolut kan få mig att handla saker som jag inte hade en aning om att jag behövde! Fick mejl från Oscar&Clothilde om lite rea... Jag har redan tidigare hyllat dom som en favorit och när de sätter ner pris så gör de det ordentligt! Kolla här på outleten jag passade på att köpa några presenter faktiskt tycker att det är perfekt att ha några reserv presenter hemma en skål att sätta en trädgårdsblomma i som gåbortpresent ett smyckeskrin att fylla med hello-kitty hårspännen till jul, eller bara något vitt som man vet att det blir fint att ge bort med ett par hyacinter till jul (ja jag vet att jag är ute i god tid där...)

Hur som helst så har jag inte blivit besviken på denna webshop tidigare och även butiken i Stockholm är en favorit




2 kommentarer:

  1. Jag blev sugen på de fina hundarna för 50:- styck men har jag köpstopp så har jag.
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är en tapper kvinna Eva! Ja gillar dom med, om man kollar måtten så kan man lätt föreställa sig hur snygga de skulle vara i en fönstersmyg! PS Tweedjackan är bra fin jag har velat med vilken jag gillar mest av färgerna kanske hittar den hit någon gång! Kram

      Radera