söndag 14 juli 2013

Kära dagbok...

Idag har han som jag inte gjort annat än skällt på i flera år flyttat hem dit jag hittade honom hem till sin pappa... Jag kommer aldrig att kunna få det jag ville ha av honom, det är för sent och försent att ångra att jag hängde kvar och hoppades. Jag borde kanske vara nöjd för jag har bett om det men det finns bara tårar... Jag tror att det dröjer innan jag har något jag vill dela här å kanske raderar jag inlägget men jag pyser lite ur sorgbubblan för jag tror att det är bra... Kram 


21 kommentarer:

  1. Stora styrkekramar. Det är aldrig lätt, även om det är vad man vill...

    SvaraRadera
  2. Skickar lite kramar, du låter ledsen.

    SvaraRadera
  3. Stor kram!
    /Ulrica

    SvaraRadera
  4. Förstår att du är ledsen även om detta är det du vill... du ska se att det kommer att bli bra!

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Vill bara komma och krama om DIG!!
    Fina, fina Sofia!
    Kramis

    SvaraRadera
  6. Mina tankar till dig och er och hör av dig om babbel behövs.
    Kramar bästa du

    SvaraRadera
  7. Massa kramar till dig vännen. <3 Du är så fin och förtjänar det bästa. Många tankar och kramar till dig

    SvaraRadera
  8. Att pysa ut lite är bra. Du ska se att det finns ett ljus i tunneln även om det känns långt borta. Kramar <3

    SvaraRadera
  9. Tänker på dig och undrar hur du har det.
    Kramar

    SvaraRadera
  10. Sending you hugs and positive energy across the ocean.
    Kramar,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
  11. Undrar så hur du har det nu.
    Stor kram

    SvaraRadera
  12. Först nu läser jag detta....har saknat dig.....Kram Titti

    SvaraRadera
  13. Undrar hur du har det. Går in här med jämna mellanrum och hoppas på ett livstecken. Saknar dig och dina fina inlägg. Kom tillbaka!! KRAM

    SvaraRadera
  14. Hej där.

    Tänker på dig och saknar dig.
    Kramar

    SvaraRadera
  15. Åh såg detta först nu. Jag har inte läst bloggar på evigheter. Förstår att du haft det tungt o jobbigt. Och hoppas att det går åt rätt håll så du inte är lika ledsen nu som när du skrev här sist i somras. Kram o tack för att du skrev till mig ang mitt sorgesamma blogginlägg

    SvaraRadera