fredag 19 november 2010

Mollyutflykt och en sväng på IKEA

Tog en sväng på kvällningen först ut Julmarknad på Smultrongården 30% på alla kläder var lockbetet! Jag hittade dock inget jag behövde ingen av mina önskningar hängde där och dinglade...

De hade även 50% på Post Fire Dew och en 70% klädstång! Där hängde en kjol som jag nu lite ångrade att jag inte provade... Den där vida lite inkainspirerade med tofsar och fin underkjol ni vet... I den finaste färgen marinblått... 1995:- stod det på lappen, så här när det är för sent så inser jag att det blir ca 600:- kvar och det är ju helt OK bara för spoilern! Försökte få sambo(nden) att kolla in Post Fire Dew men han ville inte befatta sig trots rabatt, motreaktion mot min hysteri?

Smultrongården håller på att bygga ut och drabbades av korta strömavbrott hela tiden, vilket la sorti på shoppingsuget en aning... Visserligen var det vackert och mysigt med alla levande ljus men man vill ju gärna se vad man köper! Kanske blir en åter tur någon dag för jag såg några potensiella julklappar!




Vidare till IKEA! Hade fått för mig att jag behövde mer småförvaring! Jag får alltid spel när jag storstädar och kommer på någon ny ide om vad som skulle lösa oordningen...

Nu blev det ett skåp som heter SMÅDAL litet och nätt, ni kanske får se någon dag vad jag gör med det. 1195:- Kändes som ett bra pris, hopskruvningen tog halva natten... Sen var det som vanligt ljus, orkideer, galgar (som snart blir fulla tack vare tradera...) och pappkartonger att gömma saker i...

2 kommentarer:

  1. Får kanske ta en sväng till Smultrongården på söndag. Men då finns väl inget kvar! Fanns det mycket i dag?

    SvaraRadera
  2. Jag tyckte att det fanns en del men tyvärr inget som jag siktat in mig på, har traderat kraftigt på sistone så Mollybössan var ganska tom... PS Fick avi från Deepfling idag!

    SvaraRadera