måndag 15 november 2010

Reaspanings lista del 2

Min morgon startade förstås med spaning på PRE spring bilderna. Inget har förbokats... Karamellen tål att sugas på ett tag! Velour wrapen har detaljer jag verkligen gillar!


 Dessa skulle jag så gärna vilja hitta men jag har ingen större förhoppning faktiskt!


En fin mössa! Denna eller en lovely knit skulle sitta fint! Har egentligen ett annat önskemål den är grå och orange med fina virkade blommor på ett par år på nacken... (Flow Feathers) Skulle sitta fint i hop med min grå mohair scarf...



 Dessa två har legat riktigt bra till men tyvärr ryktas det att de kommer att dykaupp som kopior och då känns de inte så kul längre... Har i färskt minne hur tråkig plötsligt min Blues skirt känndes efter att Tradera svämmade över av dem...


 Kanske blir det denna för den gillar jag med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar