söndag 7 november 2010

Traderat!

Dessa två ropades hem på tradera för under 900:- inkl. frakt Antika brännförgyllda med kristall prismor Jag är svag för att blanda antik"prål" med det enkla! Tror hur som helst att det var ett riktigt fynd och att jag skulle kunna få igen summan flerdubbelt om jag vill sälja dom... De är inte direkt mina enda maffiga kandelabrar... Och tänk att dessa skönheter inte kostar mer än en vad ett par hade gått lös på på indiska eller liknande!

Har inte varit så aktiv bloggare i veckan, Höstlov betyder mycket jobb på mitt arbete, dessutom känns det som om det mesta är grått och trist nu, jag ser fram emot att ta fram advents ljusstaken och handla massor av hyasinter och amaryllisar, och kanske ett dukat julbord med vit linneduk och gnistrande ljus i kandelabrarna!

1 kommentar:

  1. Hej Sofia!
    Tack för dina gulliga ord, jag tror vi har
    världens gulligaste kunder ;)
    Vilka urtjusiga kandelabrar du har fyndat!
    Ha en fin vecka!
    Kram Nina

    SvaraRadera