tisdag 18 januari 2011

Dator krångel och vårdrömmar...

Dagsljus

Det går sakta mot ljusare tider, men hu vad sakta det går... Även om man redan drömmer vårdrömmar med Odd Molly Spring 2011 i högsta fokus så är det bara att vackert vänta för vintermånader har vi ju ännu framför oss.... Ska föröka boka in några roliga hållhakar på tiden för att få väntan att bli lite drägligare Trädgårdsmässorna i mars är självskrivna, klarar mig inte utan dom men måste nog fundera ut några kul saker innan det med.

Min dator är fortfarande paj så jag bloggar bara på jobbraster och så... Det går utmärkt att läsa bloggar i min mobil men att komentera är värre... Tradera ska vi inte tala om vilken abstinens man får men det blir bra för plånboken... Blusen blir kvar föresten den vågar jag inte skicka säljer den själv i stället...

Ska visa upp de 6 fynden från Odd Molly butiken i fredags här så småningom. Jag är så nöjd och kan avslöja att det blev mission completed huvudstaden blev en Glenda lopez fattigare 70% rabatt (småler fortfarande)

I övrigt blev det 2 saker i almost black 2 saker i lite blue och en i chalk i den stora påsen! Hade plånboken varit större så hade det nog varit två påsar...
Jag försökte övertala Åhlens personal att Triscarf minsan skulle reas den med men tyvärr var tjejen på väskavdelningen svårflirtad. Hon sålde minsan lika mycket Odd Molly året runt... Ja ja tänkte jag och insåg att den knappast skulle bli mitt enda fullprisköp ur kollektionen, någon gång kanske den "trillar över mig" ändå!
Mathilde var en trevlig affär som jag faktiskt inte varit i förut SÅÅÅ mycket fina saker på en plats! inget köp där dock var ganska nöjd med utbudet i den första butiken och Mathilde hade ju reat ett tag redan...

15 köp ur höstkollektionen kan jag summera ganska konstigt med tanke på att det inte var så mycket jag blev över örenen förälskad i från början men det är ju kul med fynd och ingenting är köpt till fullpris. Ska summera dem här om jag törs. Mon bror sa något klokt när jag jublade över att ha varit på rea - nåja det var nog svindyrt ändå och det har han ju rätt i...

1 kommentar:

  1. Nä, fick du tag i Glenda? Grattis, grattis. Den är ju såååå fin. Ett riktigt superkap, precis dom det ska vara på rea.
    Kramar och ha en fin kväll!!

    SvaraRadera