onsdag 12 januari 2011

Jag vann hos Lite Odd!

Jag packade upp dessa urgulliga AVOCA fingervantarna häromdan som kom i ett packet från gulliga Lite Odd! Tigern uppskattade silkespappret och blev nog nästan lika glad som jag!

Hu vad mycket vackra odd molly bilder och fina reaförsäljningar det snurrar runt i mitt huvud nu! På fredag tar jag bussen till Stockholm och reashoppar! Förstår inte att jag inte gör det oftare 120:- tur och retur är ju faktiskt ett billigt nöje!

Vet någon om Glenda Lopez bag finns på rea i huvudstan?

1 kommentar:

  1. Fina vantar, GRATTIS! Och söta Tiger! Min Smilla katt gör precis samma sak, så fort jag packar upp något invirat i silkespapper så är hon där och lägger beslag på det.
    Hoppas du hittar en massa fint i Stockholm, jag håller tummarna. Lingonberrie ska till bland annat Barkaby och Odd Mollybutiken på fredag, kanske får du en chans att träffa henne också, världens underbaraste är hon! KRAM!

    SvaraRadera