söndag 8 augusti 2010

Dagens Containerfynd!

Övar foto med självutlösaren! Dagens hela outfit kommer från rean på Wallby gård www.wallbygard.se för några veckor sedan. De kör 50% direkt på så gott som hela butiken det är det som är rea! Köpte ett par kängor med som jag visar en annan gång. Det fanns MYCKET jag ville ha... Wallby gård har ett stort sortiment av Container samt Lysgaard, Marlboro classics, I say Melmelli mm.

(I bakgrunden syns trädgårds möbeln som jag tänkt renovera under semestern.... Inte klar.... Eller kanske väl mycket shabby chick!)


Underbara färger och mönster dessutom i "jobbvänlig" trikå

Tunika klänningen från danska Container har jag varit sugen på enda sedan den kom bland de första vår leveranserna, jag drog länge i den på tädgårdsmässan i Kista och höll mig ända till rean (imponerad själv!) Linnet är från container det med och mameluckbyxorna är från Drys och ett helt underbart köp! Jag var helt inne på att jag skulle ha dem från designwerket men jag provade dem som tur var och tyckte att dessa var mycket bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar