torsdag 26 augusti 2010

Ellos - eller rabattcheckarnas mecca!

Ellos har länge varit leverantör av skor och gardiner (mm) hemma hos mig

Dessa raringar klickade sig hit i söndags kväll med en 50% checks hjälp de levererades i går förmiddag så det blev en tur till postombudet. När jag skulle fota dem slog det mig att jag nog varit lite enformig de senaste åren... Jag var tvungen att leta fram en hög med mycket snarlika dojor...




De översta bruna och svarta är mina älsklingar, de svarta i skinn förra årets ellos-känga. De bruna i konstskinn från året före de är jätte sköna och snygga men man märker att det inte är skinn...
Sedan ett par bruna kängor som inte hunnit användas så mycket från laredoute förra årets vinterrea och de mörkgrå längst fram 3:- + frakt 37:- med schenker (tradera när det är som bäst!
Kan inte låta bli att le åt mig själv...
Tror att jag skulle behöva kompletera med ett par rejäla Primeboots eller hur! ;)

3 kommentarer:

  1. Du gillar skor med snörning va;)

    SvaraRadera
  2. haha, du är lite som mej :-)

    Men absolut ! Primebootsen är grymma, så slå till =) Å dom är ju lite annorlunda än den stora skara av snörkängor som damen visar ;-)
    ♥ Åsa

    SvaraRadera
  3. Skulle precis lägga till mej som stalker, men det funkar inte :-( Jag provar igen senare eller i morgon =)

    SvaraRadera