torsdag 5 augusti 2010

En sensommar karamell i min brevlåda





Denna snubblade jag över på tradera, lite "svårsökt" i överskriften landade priset på drygt 300:- Jag ÄLSKAR fynd! Tänker mig att den går att sälja med förtjänst på tradera nästa vår eller så om den inte blir använd...

CAMPADRE


Läste i Campadres blogg att det är Mollysar på väg där igen... Verkar vara sommarkläder vilket känns lite underligt nu i "höstsläpps tider" Jag fick faktiskt mina kläder sist även om jag fick avin minst en vecka efter alla andra och började tro att jag blivit utan... Det var ingen "smock" i min beställning och det var nog de som förde otur med sig! Jag väljer faktura när jag campadreshoppar, jag vill inte ligga ute med pengar under deras långa leveranstid...
Bild från Campadres fotografering, tagen ur bloggen Datum för försäljningen står det inget om.

1 kommentar:

  1. Fin klänning! Har haft en blå i ull, men höll på att svettas ihjäl när jag använde den. Den gick på Tradera. Skulle jag snubbla över en i bomull slog jag nog till!

    SvaraRadera