torsdag 19 augusti 2010

Trots vädret några s/s 2010 som jag fortfarande vill ha...

Denna skulle köpas redan från början... Den är helt underbar enligt mig!
Denna är såååååå söt svart och indigo med....


Denna låg mååååånga gånger i varukorgen..... Köpte en beige rosa på rean men sålde den direkt till förmån för annat.

Så var det kjolarna som skulle komplettera silkesgarderoben så bra.... (suitheart minidress komplement)





Det finns förstås en hög med underbara klänningar som jag drömmer om ibland, tea dress, Annie Oakley strap dress och skip a beat mmmm... Garderoben innehåller dock ett flertal underbara finplagg som används väldigt sällan.
Dessa plagg kommer kanske att via tradera flytta hem till mig. Ingen vet när, men fyndarfreak som jag är så spanar jag där ofta!



3 kommentarer:

  1. Den röda Dolcen provade jag på Heavens rea, köpte inte och ångrar mig såklart;)

    SvaraRadera
  2. Den hängde där i min storlek med 30% men plånboken var toktom... Nu har jag snubblat över en suitheart för 285:- på tradera och tycker att det kanske var en stor felprioritering

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Ja, trots väder och ett väder som vräker ner så vill jag behålla sommarkänslan och har som du en liten vår/sommarlista kvar som tex. den röda Dolcen.
    Kram från Eva

    SvaraRadera