söndag 26 september 2010

Saturday in Heaven!


Dagens outfit - inte vanligt hos mig... Spring coat i höstrusk... Fotade i provrummet till underbara HEAVEN i Örebro



Väskan är såååå fin tänk om man kunde hitta den till så där 50%.... Den steg ännu högre på min most wanted lista igår.






Jag tjatade mig till en sväng in till stan på väg till Mariebergs köpcentrum. Jag ville så gärna se den "in real" Jag hade tänkt mig en 3:a men inser efter att ha provat den att en 2:a räcker bra! Det blir nog ett köp på denna!


PS Mitt internet har krånglat som tusan senaste veckan... Nackdelen med livet på landet... Tänk vad beroende man kan vara av sitt traderande och bloggläsandet...

3 kommentarer:

  1. Mycket fint att titta på där...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh, trodde för en stund, innan jag läste att jag hamnat i din garderob ;-)
    Snygg är du i klänningen. jag gillar den åxå, men passar inte riktigt upptill, så min ligger på Tradera istället :-)
    ♥Åsa

    SvaraRadera
  3. Men oh, en örebromolly!!! Vad kul! Hoppas vi springer på varandra vid tillfälle! Kramar

    SvaraRadera