torsdag 30 september 2010

Spontanutflykt efter jobbet... Höstmarknad på Smultrongården!

,

Åkte en sväng till Smultrongården i kväll, de skulle hålla öppet till 20 vilket passade mig bra! Det var ett tag sedan jag var där och ibland har de trevliga erbjudanden på sina "happenings" Tänkte även passa på att kolla efter crystalis underklänningen i cabaret som jag gärna vill ha... Naturligtvis föll jag dit och fick med en 327:a i vintagepowder hem till marknadspriset 599:- Den fanns ju på min höstönskningar lista så det var väl bäst att passa på... Provade en 1:a vilket jag funderat på ett tag och den satt mycket bättre än 2:orna...

Passar på att önska alla som ska träffas i Göteborg till helgen en underbar helg LOVA att fota och skriva massor i era bloggar!

3 kommentarer:

  1. Denna 327 är gudafin ! grattis till ett kap med finfint pris :-)
    ♥Åsa

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Grattis till fint fyndköp.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  3. Nu känner jag igen dig :) Tack för grattiset!!!Kram

    SvaraRadera