tisdag 14 september 2010

Velour! igen... (Är jag fast nu?)

Klematisen heter Royal Velour - Är det inte festligt så säg!
Royal förälskad!

Igår gick inte mindre än TRE drömmar i uppfyllelse!

Kappan som jag redan visat har jag länge suktat efter en av de tidiga ögonöppnarna för Odd Molly som jag såg på någon på stan och bara älskade....


Söta fjärilen bak!
 Idag visar jag klänningen som jag gillade direkt förra året men varit för snål för, det är ju typ bara en velour klänning... Men när alla köpte fondor i våras bestämde jag mig för att jag skulle ha denna istället! Har bjudit på dem ibland men för ett par veckor sedan dök en 1:a upp på Tradera, chansade och fick den till ett bra pris, jag hade inte velat ha den större! Jag är riktigt nöjd med att ha köpt denna och den jag visade häromdan från Flowing Feather för mindre än priset av en Fonda! Ska dock inte svära på att jag blir fondalös forever... Men till fullpris blir det ingen...


Den tredje drömmen visar jag imorgon... Ett Living Tenfold mästerverk som jag suktat efter... Oddmollyholic är inspirationskällan...

5 kommentarer:

  1. Alldeles alldeles underbar! ÄLSKAR färgen och kikade först på en sådan i rosa, men denna är så fiin. Jaja, har ändå inte fått tag i någon 3:a i någon färg :(

    SvaraRadera
  2. Underbar, underbar, underbar!!! Min trea kom idag med posten!!! Nu ligger den i tvättmaskinen för det behövdes tyvärr. Men å vad fin den var i modellen. Jag säger bara hejdå fonda.....Någon som vill köpa fonda i stl 3?
    Jag har en i almost black och en pink..

    Ska bli kul att se din tredje dröm i morgon!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Helt underbar, modell, färg, allt! Vill ha! Ska man gå ner en storlek på den modellen?
    Kram

    SvaraRadera
  4. WOW!!!
    Frågar du mig så är den här klänningen 1000 gånger snyggare än Fondan!
    Två stycken sådana här har passerat mitt hem den senaste tiden då jag agerat bulvan på Freeport. Ångrar mig djupt att jag inte köpte en åt mig själv också... nåja, det kommer fler chanser :-)
    Förra året hade jag en i chocolate som tyvärr blev för stor och fick flytta vidare till en annan härlig mollysyster.
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Jag tycker att den är rymlig i storleken och gissar att den är enstorlek ner även för andra. Jag gillar den skarpt! och färgen.... Blev lite full i skratt när jag kom på vad klematisen som jag klämt in mig i heter!

    SvaraRadera