torsdag 14 juli 2011

Accossearer Queen of hearts

Denna och en likadan  i Vintage green toppar listan!


Gillar de beige long sockorna de är lite mer "diskreta och jag kommer på flera kombinationer... Skulle köpa ett par röda redan förra året men kom av mig när de kopierades. Blir det röda eller Beiga eller båda det är frågan!

Gullig mössa, skulle jag gärna prova! Jag är fortfarande sugen på en Lovely Knit mössa från förra vintern dock kanske de kommer uttrillande på tradera till bra pris? Å en grå Flow Feater mössa är också högaktuell på önskelistan kanske blir det någon av dem istället.












Handledsvärmare som matchar söta rosmössan!




 Gullig ragdoll känsla men jag vet inte om den skulle bli flitigt använd jag är en typisk halsduk när jag fryser människa och då är ju tjockare material att föredra!

Dessa läckerbitarna vill jag gärna lägga vantarna (fniss) på!

 Funderar över storleken... Clutch eller börs? Men söt är den!

Säkert dyr...

Superläcker men rosa är inte riktigt en färg jag känner mig hemma i... Kanske ändå...

2 kommentarer:

  1. Superfina val..skulle vilja ha dem alla!

    kram

    SvaraRadera
  2. Den sista sjalen är jättefin (ja, det är alla du visar!) men jag vet inte riktigt med de där skolgympasals-hopprepen...
    Kram

    SvaraRadera