fredag 29 juli 2011

Ja inte plockar hon flyghavre precis...


Så här nöjd blir jag när jag shoppar PRE-fall med 40%
Jag hade ett stigande behov av en Imprime i blått, ni vet koll på i vilka webshoppar den finns osv. I Köping fans den här modellen i denna och grönt och jag funderade länge om jag skulle välja den ärmlösa istället och spara mig till en blå. Dock fick det bli denna och om den blir så välanvänd i höst som jag tror så kanske det blir en till framåt rean! Tror att denna med enfärgad kofta och svarta täta strumpbyxor blir JAG. Eftersom feedbacken varit så possitiv när jag visat min kameraskygga person på bild så vågar jag mig på att göra om det (säg till om jag suuuuger...!) Ha en fin dag jag ska kolla in en REA på Wallby gård




Här känner jag mig lite DiLeva!




Färgen på imprime är powder! Jag tycker nog att den kunde fått ett lite färgstarkare namn!
PS. Det var strumpor i förra inlägget (Om deepfling hade haft slevewarmers i beige hade de säkerligen varit med de också!

4 kommentarer:

  1. Du är underbart fin! Visst är klänningen bara så skön? Jag är så frestad på en i chalk men så blir det väl lite väl blekt kanske. Eller en grön....:D

    kram och ha en fin dag och tack för dina fina bilder!
    L

    SvaraRadera
  2. Så himla snygg! Och vilka härliga bilder, du är verkligen fotogenisk :)

    SvaraRadera
  3. Åhh, så fin klänningen är när man få se den sådär!! Vilka fiiiina bilder!! Nu har du väckt ett "vill-ha-begär" hos mig. Hittade du den klänningen på rea? Var isåfall?
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Vilket kanon-köp! Vill också ha den i powder:) Kram

    SvaraRadera