tisdag 26 juli 2011

På tur


Tog en tur till Lindesberg på eftermiddan. Var sugen på att inventera Plantmarknaden en stund... Mååååånga rosor fanns det att välja på som vanligt. Jag valde och valde och valde... Det var nog lite Doctor Snuggles över mig när jag traskade där fram och tillbaka. En hade jag bestämt att jag skulle ha om den fanns, The Pilgrim som jag visade häromdagen sen tänkte jag välja ut en till på plats... Det var svårt! Till sist bled det en Variegata de Bologna en polkagris är ju svår att låta bli!

Några perenner blev det med, Blodtopp Glansrudbeckia och så röd Solbrud som jag fick starkt behov av härom veckan!

Fram med spaden - många hål ska grävas!



Fina statyer! (nakna damer...)

En sån här kisse vill gärna bo hos mig eller två ska det ju vara...

Denna kissen var kul den med!

Alunrot i massor


En egen The Pilgrim till mig!


1 kommentar:

  1. Härligt fina och inspirerande bilder! och the pilgrim är en fining!
    Ska bli kul att se din superianprovning..

    kramar!

    SvaraRadera