lördag 5 november 2011

Att ha alla X-stitch hemma!

Tänk att man kan se så arg ut fast man är så nöjd!


 Inte speciellt länge efter att jag  skrev här att jag "bara" ville ha en röd med vita stitch också så dök den upp på tradera. Då måste det ju vara meningen att den ska till mig!
Nu känns min X-stitch garderob komplett! Dessutom är den ju en strålande jul tunika eller hur?

Om jag ändå skulle utnämna nästa tänkbara färg så ligger den som jag tror hette Blossom bra till, en färg mellan rosa och vinrött som är riktigt fin. Sen var det ju de där ännu ej tillverkade klargrön med vita stitch eller vit med röda stitch (kom igen nu Odd Molly ännu är det inte dags att lägga ner kapitlet x-stitch!)


Tog några bilder på den korta Melton jacka med som jag visar en annan dag! När detta inlägg publiceras har jag journatt på jobbet hoppas att ni har en mysig lördagkväll!

1 kommentar:

  1. Ha det så bra på jobbet ikväll!

    Tänk jag får erkänna att jag har ingen x-stitch. :-D

    Kramar och trevlig helg!

    SvaraRadera