lördag 19 november 2011

Pigga upp sig med färg!


 Dessa skulle jag kunna ha i hur många färger som hellst! Älskar årets velour modeller och ska spana på dem när de riktiga reorna börjar! Denna traderades för under halva priset (det gillar jag!) Huggly scarf har jag även i färgen burgundy och de är båda älskade! Hunterstövlarna åker gärna på så ofta som möjligt! Alla tre ger mersmak!








PS Angående fåglar i kupa så är det ett mycket medvetet val! De intresserar nämligen familjens Tiger... Tigerns mamma som flyttade hem till svärfar för några år sedan efter diverse mutförsök med leverpastej och annan gormetföda slaktade en uppstoppad fasantupp i hans vardagsrum en kall dag när hon inte hade lust att gå ut för att få utlopp för sina jaktinstinkter... Många fjädrar blir det...

3 kommentarer:

  1. Vad fin du är! Härliga uppiggande färger behövs just nu och att vänta på reorna är inte illa. Kram

    SvaraRadera
  2. Detta skulle jag behöva. Färg...på kläderna. Där är jag urdålig. Blir mest tråkigt svart och grått. Tyvärr! Det du visar idag är ju jättefint. Kramar Kicki

    SvaraRadera
  3. Äääälskar Velouretten!
    Är så sugen på en chalk eller svart.

    Såg i ett inlägg längre ner, att du fotat o bloggat om mitt jobb- Café Stadsgården. Skoj!!!

    /Sophia

    SvaraRadera