tisdag 1 november 2011

Ett av mina första Mollybegär är till salu!


Lånade denna bilden hos Toodiloo (hoppas det gick bra)

Jag fick riktiga flaschbacks när jag såg den, kommer håg när Lantliv (tidningen) damp ner i brevlådan med blusen på framsidan å det skälvande HA-begäret satte in! Jag var så sugen på den fantastiska blusen till julens alla användartillfällen!
Åkte till Smultrongården någon vecka senare, där hängde den. En ensam fanns kvar... Eva berättade att telefonen hade ringt hysteriskt när Lantliv kom ut hon hade sålt tunikorna som  hon hade på lager som smör i solsken.

Jag åkte från smultrongården med min första fullpris Molly å den var riktigt dyr tyckte jag (hjälp vad avtrubbad jag blivit!) Men så nöjd jag var!

Nu har den hängt så länge (den är lite trång fast jag vill inte erkänna det) så nu ska någon annan få chansen till den ultimata advents tunikan! Tradera får det bli och sen får vi se om den hittar hit igen i storlek 2

2 kommentarer:

  1. Men du, det var pricis samma för mig. Jag såg oxå den i Lantliv. Kollade på nätet att Odd Molly såldes i en butik i byn. Jag åkte dit och provade, tyckte den var lite trång och väldigt dyr. Kunde inte glömma den och klickad hem en rosa med röd brodyr, på Tradera. Nu var det länge sen jag använde den. Men min stannar, tycker den är så fin.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Samma här, såg också den i Lantliv och blev störtförälskad men den var för dyr så något köp blev det inte, då. Men dock senare via tradera och ja trots att den inte används särskilt ofta så kan jag inte skiljas från den eftersom det är en av mina första odd molly-plagg :) och på något sätt symboliserar den starten av min odd molly era :)
    kram från en läsare som kommenterar för sällan tyvärr

    SvaraRadera