fredag 13 juli 2012

En månad i några bilder...


Hittade läckra boots från Antik Batik, hos min skoleverantör Ellos förstås och med fin rabatt som vanligt!


Shoppat ihjäl mig på porslin från Mateus och Greengate och på vackra rosor som sedan regnat bort....

 (tror att porslinsbegäret är det som hållt Mollysarna åter faktiskt...) En massa loppisfynd oh en länge suktad väska på Wallbygård har det blivit med!


 

Power Meet mest för Pizza-hut buffen och nöjet att se alla människor men i allafall! (Sen var ju fotobelysningen inspirerande utanför Max med!)


Nora - tre gånger först Pre Fall-span hos gummorna sen Antikmässa och Storloppis och förstås besök i min oas och inspirationskälla Rosenträdgården 


Återbesök på Löta trädgård vilka rosplantor....


Den stora händelsen! Lillebrors bröllop! Jag tog nästan 1000 bilder ingen på mig själv så jag stal en av morbror... Molly förstås! Hittade TIO klänningar jag kunde tänka mig att använda i garderoben snacka om i-landsproblem! Jag hade funderat på att unna mig en fin Walla som jag drömt om men insikten om vad jag redan hade fick mig att bromsa där!



En utflykt med trädgårdsföreningen till bland annat Antroposoferna i Järna och Zetas trädgård 



En sväng till Tidö slott med picnic på midsommar


Och en del omorganisation och ommöblering hemma, detta skåpet fick jag sambon och min bror till att släpa in, jag fick nämligen väldigt trångt i porslinsförrådet av någon anledning....

Sen har jag ju blivit med Ajfån med! Finns det någon snabbkurs på hur man bloggar med den tro?

Kanske kommer jag att vidareutveckla något av ovanstående med det får vi se eventuellet hamnar det bakåt i inläggslistan mest för eget nöje eller lite blandat! Varför jag inte bloggat då ja kanske utvecklar jag det med någon gång den som lever får se!

PS ser i statistiken att inlägget lättklädda damer tydligen dragit många sökningar på google...

3 kommentarer:

  1. Fina, inspirerande bilder som vanligt. Kul att du bloggar igen!

    Sanne

    SvaraRadera
  2. Jag har saknat dig!
    Hoppas allt är bra med dig!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Underbar samling blåvitt porslin och skåpet ser lika underbart ut det med. tyvärr missade jag antikmässan i Nora i år då det var läger med konfirmander. Roligt med vigsel och i vacker klänning dessutom. Jag ska försöka ta mig till askersund när antikmässan är där.
    Kram från Eva

    SvaraRadera