lördag 28 juli 2012

Mer fina accessoarer - Odd Molly fw 2012

Avslutar min favorit kavalkad med mer accessoarer Jag är väldigt förtjust i tillbehören i höst sjalar väskor benvärmare ja massor av habegär...


Denna älskar jag och eftersom att jag hittills inte skaffat poncho så är det väl på tiden eller? (Innan det är helt ute igen...)

Denna blev jag förälskad i när jag såg den i OMs showroom men det är ett typiskt reaspan för mig!


Denna läckerbiten är jag lite tveksam på materialet i men så häftig!


Dessa två gillar jag men jag vill gärna se dem live för det är så svårt att avgöra storleken på dem och de känns väldigt "billiga" i prisättningen vilket sjukt nog får mig misstänksam att de inte skulle vara lika fina i verkligheten! En väska i läder från Odd Molly för 1300:- i fullpris är på någotvis lite för bra för att vara sant men jag håller tummarna!



Ja så var det detdär med orange igen gilla eller inte det är frågan....

Telefonen ska naturligtvis få sitt... frågan är väl om det är något som kommer att användas... Sådana ting verkar så praktiska och bra sen hamnar telefonen där i fickan eller innerfacket på väskan i allafall... 

Ja massa mössor och benvärmare och sådant har jag ju redan hissat så jag gör inte om det men det finns många favoriter på accessoar området! Faktiskt så är några riktiga must have och kommer att få flytta hit innan rean och jag är ju en riktig rea-lover!

1 kommentar:

  1. Massa fint - älskar också den här höstens accessoarer!

    Kram

    SvaraRadera