tisdag 17 juli 2012

Favoriter - Odd Molly fw2012 - Byxor!


Dessa röda är jag jätte förtjust i! Jag ville smuggla hem dom och använda dom genast när jag såg dom i Stockholm i mars Nu återstår det att se om det går att få tag i dom! (Hoppas de gått i produktion...)


Jeans! 


Gillar denna färg med skulle kunna få flytta till mig alla tre!

Jag är nästan lite "bakis" idag efter produktbilder och Deepfling förbokning i går! (Ja jag har några saker i min varukorg) Dt  kan hända att jag ångrar mig valet, måste analyseras i lugn och ro men efter många uppdateringar så ligger iallafall mina absoluta favoriter för igår kväll i bokning. Det är ju riktigt spännande at uppdatera och se att plötsligt storleken man ville ha finns tillgänglig.

Jag gissar att jag kommer att släppa taget om någon av drömmarna när även plånboken är färdig analyserad!

Ska dela upp mina favoriter i några stycken inlägg och det är troligt att åtminstone några stycken av plaggen (säkert ovanligt många) hamnar i mitt förvar innan kollektionen är realiserad och klar! Kanske kommer det att bli några uppstickare som jag inte alls ser nu men som blir helt annorlunda när de kommer på någon snygg bloggerska eller på galge i butik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar