torsdag 19 juli 2012

Magnolia dags - Årets räkfrossa!


Räkfrossa på lokala ute-serveringen igår kväll. Han inte ut i rapsåkern för foto utan det blev ett par snabba utanför dörren hemma... Efter att ha sett bilderna är jag glad att det var kyligt så att jackan var på hela kvällen, jag glömde visst peta bort BH banden... 

Gott med räkor men tillbehören gav huvudvärk... Jag dricker sällan spritinnehållande drycker så min kropp blir väl chockad...

PS mitt Magnolia inlägg från förra året har haft massor med besökare på sistone, någon har nog länkat det för efter min bloggfria månad låg det i topp i statistiken... (Är lite hooked på att kolla statistiken av någon anledning...) 






 2 minuters uppsättning med så kallad doonut  - hårstyling i min smak! Prova jag tror det var 15:- den gick loss på hos H&M



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar