torsdag 12 juli 2012

Kommer ni ihåg? - Snart smäller det! - fw2012


Åh jag längtar till höstsläppet! 
Jag har konstaterat att vårens och sommarens kollektion inte var till för mig, en flirtini i grönt en marinblå good tunika och ett par smirk leggings till är mina enda köp och ingen rea handel, inte ens sug att bränna på Stockholmsshopping eller webshops-häng hittills. (Jo jag var nyss hos Country-dreams som både snitsat till rean och designat om till min stora förvåning)

Klart att jag har några reasug!
Jeansen var jag ju lite sugen på jo, jo och den blå velour kappklänningen.... mmm.... å så painkiller förstås Å silkes klänningen i svart absolut... Eller en timeoutwrap men där verkar det ju gå fler tåg! 
Men inget har det blivit!

Jag har faktiskt inte ens traderat hem en massa Mollysar på sistone jo några godingar har brevbäraren levererat får jag erkänna men faktiskt har postbilen haft fler Wallor i lasten senaste månaden.

Jag har INTE tröttnat jag lovar det är bara mitt klädberg som växt sig så stort att inte ens jag känner behov av fler koftor för tillfället... (bara en och annan frasig sidenkjol...) 

Sen var det ju vädret man sliter inte direkt ut sina sommarkläder i år...

PS Jag ska skriva lite sammanfattning vad jag pysslat med på sistone om någon är sugen att titta in en annan dag! Tills dess inspireras av höstens färger nu mitt i den så kallade sommaren, tagna i Odd Mollys showroom i våras....











hmmm undrar om jag inte behöver en grön Lovely Knit....

4 kommentarer:

  1. Japp! Och jag längtar efter den där sjalen med tofsar. :)

    kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den var jättefin! (ett stickprojekt kanske) Blir spännande att se prisbilden på favoriterna!

      Radera
  2. Hej!
    Vad roligt att se dig här igen och lite sugen blir jag allt på hösten när jag ser dina bilder. Ja fast jag vill ha sommar först.
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  3. Ja lite sommar vore inte fel... Paraplydrinkar på semestern har fått en ny innebörd!

    SvaraRadera