fredag 22 mars 2013

Ett lyckligt slut på en långdragen historia...

Jag fyndade en kappa på Blocket i början av februari... Kappan var skickad nästa dag enligt säljaren men kom aldrig... Omåttligt blåst kände jag mig och grämde mig som sjutton. Många obesvarade mejl blev det plötsligt i början av mars kom ett mejl - kappan som skulle skickas från jobbet låg kvar i ett förråd, glad blev jag men kom kappan? Nää... I måndags bestämde jag mig för att ta tag i problemet igen jag kontaktade Blocket som hänvisade till polisanmälan så jag tänkte en chans till får hon och med kappan i hand äntligen i dag är jag glad att det löste sig ljuvlig är den! Jag hade gett upp redan innan förådsmejlet men trägen vinner!







10 kommentarer:

  1. Men hallå, hur snygg är inte den?? Ljuvlig! Den var värd att vänta på :-)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Grattis - det hade faktiskt varit bedrövligt om du inte fått den fina!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja kan säga att jag kände mig mer blåst på kappan än på 500-lappen... Som bonus så kan jag ha den med inte ned tjocka kläder under visserligen men till fint så där! Hade ju varit trist om den hade varit för liten när den kom fram!

    SvaraRadera
  4. Oh vad skönt! Och otroligt fin kappa! KRAM

    SvaraRadera
  5. ps. Kan inte fatta vad lite man får för en Saraband dress i vinrött. Det är ett av mina absoluta favoritplagg och väldigt märkligt att du inte får sålt för massor!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tänk vad jagad den varit! Det känns inte som det är något intresse för den nu! Kram

      Radera
  6. Underbar är den och har varit jagad av mig länge. :)
    Supergrattis! Och ha en fin helg
    kramar

    SvaraRadera
  7. Grattis till fina kappan, trots lång väntan!!
    Var hittar jag dina säljannonser?? Missat på Tradera eller kör du på Facebook som jag vägrar använda månntro..
    Trevlig helg!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har lite saker i Facebookgruppen men jag ska göra lite Bloppis i nästa vecka tänkte jag.

      Radera
  8. Så kul att det löste sig och att du fick denna vackra kappa!
    Kram

    SvaraRadera